17. desember 2011

Bakelykke!

Dagen i dag har vært helt fantastisk, det er så deilig når ting går knirkefritt :)
I dag har vi bakt 3 av 7 slag julekaker og jeg kan bare si at det blir ikke 7 slag her i huset men 4 blir det, så i dag har vi bakt pepperkaker, kokkosmakroner, kromkaker og vi har fått pyntet et "nymoderne" pepperkakehus...ja, for de fleste pynter pepperkakehuset sitt med non stop men her ble det pyntet med krokodiller, jordbær, kirsebær og masse annet snop og det ble ganske så stilig.
Det 4 slaget tar vi en kveld nærmere julaften og det pga at jeg alltid spiser det opp før jul, jeg elsker marsipan med sjokoladetrekk så da blir det rulling av marspan dyppet i sjokolade og kokkos nam nam :)


Alle tre gutta har virkelig overasket meg i dag, Markus og Nicklas har vært perlevenner og det er jammen ikke ofte og Stian har vært utrolig flink med bakingen en herlig dag som har festet seg i "minneboka" og sånne dager lever jeg lenge på :)


Ønsker dere alle en fortsatt super helg :)







Ingen kommentarer: