16. desember 2011

Julekos

God morgen :) Ja ja da er det min tur til å prøve meg som blogger og jeg er veldig spent på om jeg får det til.

Jeg sitter i sofaen og lillemor ligger i vippestolen og gurgler å koser seg...en liten lur hadde vært deilig for henne nå siden vi må på en liten shopping runde i dag også.

I dag har jeg bestemt meg for å hente gutta tidligere på skolen for å ha litt juleværksted her hjemme, da skal vi dekorere julekuler(kjøpt på panduro) med glansbilder ol jeg gleder meg masse!
Gutta skal også få lage noen smånisse som jeg tror kommer til å bli noen herlige julegaver...ingenting er som å se lykken i fjeset på barn når de gir bort noe de har laget selv :)

Seiner blir det den vanlige fredagstacoen etterfult med Idol-finalen...en fin fin fredag med andre ord :)

God Helg :)


Ingen kommentarer: