28. desember 2011

Mens vi venter...

I dag er det vår tur til å ha gode venner på litt mat men det blir så enkelt som kveldsmat.
Men mye godmat kan vi jo ha selv om det er kveldsmat så da blir det laks, eggerøre, karbonader, div kjøttpålegg + mye mere, julekakene skal endelig også få lufta seg fra kakeboksen hi hi

Så mens vi sitter å venter på besøket så tar vi oss et glass rødvin :)



Jeg har aldri vært noen rødvinselsker men nå begynner jeg jammen meg å like det...trur jeg begynner å bli voksen gitt hi hi ;o) )

Har også dekket bordet og må innrømme at jeg har stjålet litt fra bord-dekkingen til Vibeke i Vibekedesign, syntes det var så koselig med kvisten på tallerkenen...enkelt men dekorativt spør du meg.


Så nå sitter vi her med beina i sofaen og gleder oss masse til Guvor og Gunnar kommer...kan ikke bli annet enn koselig detta :o)




2 kommentarer:

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Koslig Camilla:))En grankvist gjør bare så mye:)Hørtes ut som en kos kveld.Klem Vibeke

Unknown sa...

Kvelden var super koselig :) Ha en fin dag Vibeke :) Klem klem