16. januar 2012

Hudpleie

Som ung fikk jeg en urenhud og de fleste av oss tenker at det er kun
 i ungdomsårene den urene huden er...men neida, denne type
hud har forfulgt meg helt frem til for ca 1 år siden.
For et år siden fant jeg endelig
VIDUNDER KUREN :)

Etter å ha prøvd både dyre ting og billige ting fant jeg noe som
virkelig er verd pengene, det er ikke av det billigste
 men langt i fra det dyreste heller.

Mary Kay sitt Acne system er helt fantastisk og jeg kan
anbefale det på det på det sterkeste.
Jeg har ikke hatt noe problem
med huden etter jeg
begynte med
dette!

Hjemmesiden til Mary kay finner du Her.
De har også masse fantastisk sminke
 og andre hudpleieprodukter
 som er verd å
prøve.

Ta gjerne kontakt med meg her hvis du ønsker å
komme i kontakt med en
Mary Kay konsulent.


Lykke til!



Ingen kommentarer: