22. april 2012

Barnelykke


I samarbeid med den nye flotte nettbutikken Barnelykke så vil jeg vise dere mine favoritter 
til familiens tøffinger og til prinsessa :)
Det flotte er at de har str fra 3 til 6 år :)

Barnelykke er en nyåpnet Nettbutikk (åpnet 14 april 2012) som tilbyr nostalgi og harmoni til kunder i form av barnetøy. Alle produkter er håndplukket med fokus på sjarmerende nostalgi og klassisk design. Det er viktig for dem at tøyet de tilbyr er behagelig å bære samtidig som det er nydelig å se på.

Jeg anbefaler dere å sjekke ut Nettbutikken som du finner Her.



De har også en Blogg som er helt nydelig og du kan like dem på Facebook

Dette er mine favoritter:






Håper dere tar turen innom Barnelykke og nyter
synet av nydelige barneklær.

Og kansje vi får til et fint samarbeid ved en senere anledning...det hadde vært stas :)





3 kommentarer:

NOVAMAGMA sa...

Så mye fine klær :)

Linn sa...

Iiiik,den siden hadde jammen meg mye flott :)
Farlig for lommeboka med slike nettbutikker,hihi

Kristin sa...

Der var det mye fine klær gitt. :)
Fått helt dilla på søte sommerkjoler til lillemor, jo mer nostalgisk, jo bedre ;)