30. april 2012

Prinsessen på erten!

I dag er vår lille Prinsesse 6 mnd, syntes ikke det er lenge siden hun var totalt
avhengig av meg og det var kun mamma som var den beste trøsten og kosen.
Det var en nydelig og slitsom tid på en gang, jeg husker det var dager hvor jeg verken
 spiste eller var på do før kl var to på dagen.
Grunnen til dette var at snuppelura hylte så fort jeg la hun ned noen plass og da stakk
det litt ekstra i mammahjertet, så sånn sett så er det godt den tiden er over og nå er det bare
 så gøy å se alt som skjer med henne...hun er ei skikkelig solstråle som sover hele natten
 og som elsker å stå opp tidlig, herlig å stå opp t lillemor som ligger å skravler i sengen
 og som er blid å fornøyd etter nattens deilige søvn :)




I løpet av uken så kommer det en Give Away i anledning over 13 000 sidevisninger...
jeg gleder meg !

Ønsker dere alle en fin dag!







4 kommentarer:

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Så utrolig skjønn hun er da ! :)

Linn sa...

Gratulerer med halvtårs dagen til den vakre prinsessa deres :)

Hjem & Glede sa...

Skjønneste jente ever altså;)
Kos Dere massevis,tiden flyr....

Klem Camilla den 2 ;)(smiler)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå...såå skjønn <3 Ei herlig tid da de begynner å skravle og pludre :)

Nyt dagene med lille prinsessa <3

Klem og kos Lisa:)