21. april 2012

TEMA: Bryllup, Selskapslokale

Denne uken føler jeg at jeg har stått litt på stedet hvil ifh til bryllupet.
Er`e noe stress tenker dere sikkert... siden det er litt over et år til vi gifter oss, men
etter noen ringe runder for å få tak i lokale så er det jammen godt jeg er tidlig ute.

Mitt drømme sted Langesund Bad var desverre opptatt 25 mai neste år.
Så i dage har jeg vært i kontakt med Nedre Jønholt Gård i Porsgrunn, Odd Fellow i Porsgrunn
og Wrigthegaarden i Langesund og Kaasa Gård.


Wrightegaarden



Nedre Jønholt Gård Inngang.




Nedre Jønholt Gård i hagen.
(bilder lånt av google)

Jeg ønsker veldig Nedre Jønholdt Gård siden Langesund Bad ikke er ledig men
er jo klart at vi må få en pris å så gå utifra det.
Jeg har også vært i et bryllup her tidligere og det var helt fantastisk...skikkelig stil over hele bryllupet, så det er jo
lov til å ønske håpe og drømme ;o)

God lørdag alle fine lesere :o)




4 kommentarer:

metanoia sa...

nydelige steder :D

i dag fikk eg endelig muligheten til å hente pakken i posten, og herlighet så fint pakket da :D herlig eske - ja alt som var inni var knallfint og :D
kommer et innlegg i løpet av helgen ;)

fin fin lørdag til deg og dine :D

Lisette sa...

Tusen takk for bursdagshilsen, Camilla;)

thetoush sa...

my explanation gucci replica bags find here bag replica high quality read this best replica bags online

Unknown sa...

replica bags philippines replica hermes bags z4a45k7z16 zeal replica bags reviews see post u5h32m8o99 louis vuitton fake joy replica bags review replica bags online pakistan fake gucci f7u89h9w08 replica bags sydney