21. april 2012

TEMA: Bryllup, Selskapslokale

Denne uken føler jeg at jeg har stått litt på stedet hvil ifh til bryllupet.
Er`e noe stress tenker dere sikkert... siden det er litt over et år til vi gifter oss, men
etter noen ringe runder for å få tak i lokale så er det jammen godt jeg er tidlig ute.

Mitt drømme sted Langesund Bad var desverre opptatt 25 mai neste år.
Så i dage har jeg vært i kontakt med Nedre Jønholt Gård i Porsgrunn, Odd Fellow i Porsgrunn
og Wrigthegaarden i Langesund og Kaasa Gård.


Wrightegaarden



Nedre Jønholt Gård Inngang.




Nedre Jønholt Gård i hagen.
(bilder lånt av google)

Jeg ønsker veldig Nedre Jønholdt Gård siden Langesund Bad ikke er ledig men
er jo klart at vi må få en pris å så gå utifra det.
Jeg har også vært i et bryllup her tidligere og det var helt fantastisk...skikkelig stil over hele bryllupet, så det er jo
lov til å ønske håpe og drømme ;o)

God lørdag alle fine lesere :o)




2 kommentarer:

Mary-Anne sa...

nydelige steder :D

i dag fikk eg endelig muligheten til å hente pakken i posten, og herlighet så fint pakket da :D herlig eske - ja alt som var inni var knallfint og :D
kommer et innlegg i løpet av helgen ;)

fin fin lørdag til deg og dine :D

Lisette sa...

Tusen takk for bursdagshilsen, Camilla;)