29. april 2012

Utdrikningslag!

En liten oppdatering her i dag :)
Som dere merket så var det ikke noe innlegg i går og grunnen var at vi hadde utdrikningslag til
skjønne Anette som snart skal gifte seg.
Hun ante ingenting og ble derfor veldig overasket.
10 stk festklare jenter troppet opp på døren hennes 9.30 i går, der sto hun klar for å vaske vinduer ;o)

Først hadde vi time på Tango spa og velvære i Porsgrunn, der ble det fiksing av hår og sminke...nydelig for oss mammaer som sjeldent prioriterer oss selv først :)
Så dro vi til Skien der vi ble fotografert...gleder meg til å se alle bildene for de få vi har sett var knall fine (bilder kommer seinere).
Tid for mat ble det også, deilig picknik på Mule Varde.
Vi fortsatte festen hjemme hos Marte som skal være forlover, hun disket opp
med nydelig indrefilet av svin m/tilbehør...det var bare heeeelt nydelig :o)

Perfekt utrikningslag for ei som ikke ville bli driti ut...vi var ganske snille så jeg kan jo drømme om å få noe lignenede for meg selv neste år;o)

Jeg var vel ikke hjemme før 04.00 i natt og det kjennes på kroppen i dag
men jøss så gøy vi hadde det :)

Så min bryllups oppdatering:

Lokalet er booket og valget falt på Nedre Jønholt Gård.



Vet at dette blir bra, gleder meg masse :)

Ha en fin dag alle flotte lesere, her skinner solen og været kunne ikke blitt bedre :)


2 kommentarer:

Unknown sa...

Det hørtes helt supert ut !:) artig med utdrikningslag :) også så flott "location" ;)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Høres ut som om dere hadde en topp dag! Så moro å finne på noe sånt, og gjøre noe helt annerledes en dag :)

Nydelig sted du har funnet :) Det kommer til å bli perfekt på den store dagen :)

Nyt resten av søndagen :)
Klem Lisa:)