3. april 2012

Uteidyll

Fantastisk å endelig kunne gjøre noe ut!

Vurdere å kjøpe stemor i påsken å få plantet litt...
jeg elsker de små stemorsblomstene :)

Men hvem farge skal jeg ha tru...
Hva ville du valgt???





Endelig fått kjøpt meg trekasse som jeg har
siklet på sååå lenge :)

Jeg kan avsløre at det blir bryllup neste år, dato er også bestemt men
vi vil få ordnet med kirke og lokale før vi avslører datoen for folk.

En annen ting jeg også nevne er at i går fikk jeg hele
8 nye følgere...
Velkommen skal dere være og jeg er
helt overveldet :)

Ha en fortsatt fin Tirsdag :)

PåskeKlem fra Camilla

1 kommentar:

Linn sa...

Så koselig du har det på utsiden :)
Hm,synes det er søtt med en fin blanding av fargene på stemorsblomstene jeg.
Da tenker jeg tilbake til barndommen i Oldemors hage.

Gratulerer med bryllup neste år,så utrolig spennende!