4. mai 2012

am Design og Give Away

Her for litt siden tok jeg kontakt med Anne Marit som driver am Design
og om hun hadde lyst til å sponse meg i en Give Away.
Skjønne Anne Marit sa Ja uten tvil ( virket set som da he he ) og i dag var jeg å hentet tingen:)
fikk jo med meg litt ekstra til meg selv også og jeg var sååååå nære på å kjøpe meg
den kuleste veggklokken men beit tenna sammen og sto imot fristelsen...Snufs!!!
Men jeg skal tilbake å da kan det jo hende fristelsen blir enda større...blunke blunke Stian ;)


Men over til Am design igjen...
Butikken ligger langs E18 i Bamble og er det perfekte plass å svinge innom
når man f.eks er på vei til hytta om du skal den ene eller andre veien eller når du er
på disse trakter å trenger en strekke på beina pause ;)

Om am Design
am design er en interiør butikk med salg av møbler og klær. I landlig og romantisk Danske og Fransk landstil. De startet opp i januar 2011. I den gamle verkstedhallen på Nylende i vest Bamble. De har satset på klær fra norske Spicy Vanilla. De satser stort fra denne leverandøren, som har engler som sitt varemerke. Møblene er i hvit shabby chic. De har mye lekkert i gave og interiør. Bla. ant. fra IB Laursen, Bloomingville, On interiør m.m.

Det som også er så flott med Am Design er at de har nettbutikk og for å komme
til den så kan du trykke Her.


Bilder fra Butikken :




Noe av det hun har i butikken:


Ønsker meg denne kjolen/Tunika`n!


(alle bilder lånt av Am design med tillatelse)
Åååhhh jeg blir helt dårlig av å være i slike butikker, jeg skulle gjerne
ha kjøpt alt, for alt er fint og helt min smak :)

Am Design har også Facebook side og for å komme til denne så kan du trykke Her.

Om ikke lenge så kommer innlegget om Give Awayen.










3 kommentarer:

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Ser ut som en helt herlig butikk! :) Passer meg utmerket at hun har nettbutikk siden jeg bor langt unna :)

Gleder meg til Giveawayen din :)
Jeg har også min første Giveaway nå, så titt gjerne innom hos meg :)

Ha en fin fredag og helg:)
Klem og kos Lisa <3

metanoia sa...

mye lekkert her ja :D

am design sa...

Så flott det ble Camilla! Virkelig fin reklame, som jeg ser du har jobbet masse med! Blir kjempespennende og følge give awayen :)Masse, masse lykke til :)
Stor klem fra meg :)