20. mai 2012

Kvalitetstid!



Åhhh...en fantastisk helg er over, tenk at den ble avsluttet med det mest nydelige
være som i følge værgudene bare skal fortsette i mange dager :o)
Vi får nyte det så lenge det varer!



I går unte jeg meg en kveld med to supre jenter og vi hadde det bare sååå gøy,
fjasa å lo være enn værst...ååå som jeg har savnet det og disse kveldene SKAL det
bli flere av :o)



Bryllupsveisen til bruden ble vi fort enige om, så da begynner ting å falle i riktig boks
...Godt er det!


 Nå er det sofakos resten av kvelden så får vi håpe mannen kommer
inn døra snart.
Godt å føle at enn savner hverandre.


Håper dere har hatt en like fin helg som meg med både kvalitetstid for seg selv
og kvalitetstid med de nydelige små.



3 kommentarer:

Mine diller sa...

Hei Camilla, høres ut som at du har hatt en toppers helg.
Er så kjekt når en kan ha slike venninnetreff. Hadde en venninne på lunsjdate her hos meg i går, og vi kosa oss max.
No er det berre å glede seg over at vi skal få sol og sommer i uka.

Klem♥

Hjem og Glede sa...

Å hei snuppa!
Alltid herlig med litt girlpower;)
Vi har hatt en koselig helg-nydelig vær-hagekos-grilling-osv.

Goooood kveld ønskes deg søta.

Varm klem

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Det høres ut som ei helt herlig helg :) Og sånne venninnekvelder er så viktig :) Og veldig moro!

Skulle hatt mange fler av de, her blir det som regel altfor lenge i mellom.

Så fine bilder du viser :)

Ha en fin uke og kos deg i herlig sommervær :)
Klem Lisa:)