9. mai 2012

Maias Kamera-utfordring!!!

Prøver meg på Fabelaktige Maia sin utfordring "vis meg ditt kamera".
Jeg har et Canon 400D
(rettere sakt min kjære har men jeg bruker det...blunke )
Det fungerer helt fint men kunne tenkt meg noen nye objekter eller er
større kamera, trenger å utfordre meg selv litt mere på kamera-fronten

Jeg har aldri tatt så mye bilder som jeg gjør nå etter jeg begynte å blogge, kameraet er
med så å si overalt og usb`n står bestandig i,
og det er jo så gøy...elsker det :)



3 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

He,he Camilla!
Jeg også flyger rundt med kamera....til guttas store fryd,for da kan de erte meg;)
Takk for alltid så skjønne hilsner!

Gooood klem fra Camilla den II ;)

Jatte sa...

Flott kamera.. Lykke til i utfordringen :)

Klem Jatte!

AC IN A BOX sa...

Fint kamerabilde.
Blir mye bilder med blogginga ja.
Lykke til i utfordringa.

Fortsatt fin uke til deg!
- AC