6. mai 2012

Meningen med å blogge...

Først å fremst vil jeg si at jeg angrer ikke et sekund på at jeg begynte å blogge, jeg husker
 jeg syntes det var vanskelig i starten å vite hvor langt jeg skulle gå når det gjaldt å være
 personlig i forhold til meg og mitt. Det første jeg skrev fikk jeg en kommentar på som gjorde at jeg forandret på innlegget og fant ut at det var for tidlig å være "for" personlig,
kvasse kommentarer fra mennesker som ikke viste noe om meg og mitt liv gjorde
at jeg fant ut hvordan jeg ville bloggen skulle være.


 For ja jeg kunne sikkert ha skrevet bok om ting som har hent opp i mellom årene men
er det virkelig noe alle trenger å vite???
For det er jo sånn at vi alle ha en bagasje å dra på, noen tyngre enn andre og det
er en tid for alt. Jeg vil ikke fremstå som feig eller pysete men jeg fikk virkelig noe
å tenke på da jeg fikk den ene kommentaren som gjorde at jeg ville at bloggen skulle være
positiv for leserene og ikke minst for meg selv...


Jeg har et fåtall av blogger som handler om "livet", og de har jeg valgt med omhu, livet
er ikke en dans på roser for noen av oss og vi har ikke vondt av å lese om virkeligheten men
for meg så kan en spesiell blogg redde dagen min, om det er interiør blogg
eller en blogg om hverdagsliv så er et innholdet som gjør inntrykk.



 Jeg elsker jeg å blogge om ting som gjør meg glad og som kanskje kan få
andre til å smile litt ekstra...for hva er vel bedre enn følelsen av å gjøre andre glad :)


Skjønne hestehov som lillemann kom med i stad...stolt å fin der han sto med
gule hender.

En liten gjesteblogger som måtte dele sitt bilde av hestehovene han hadde plukket
til mamman sin...gode gode gutten min!

Mitt søndagsråd: Dere som vurdere å begynne å blogge så anbefaler jeg dere virkelig å gjøre det, det er et hav å nydelige blogger med enda nydeligere mennesker bak bloggene, de deler så mye av seg selv og de er de flinkeste menneskene til å
gi kompliment til hverandre.




14 kommentarer:

Hulda sa...

Det er vel det som kan gi noe til deg selv og andre, som er verdt å blogge om. :) Slik føler jeg det. Inspirasjon er viktig for å holde det gående. :) Supre bilder av løvetannbuketten. Et sikkert vårtegn!

Hulda sa...

Ligna sånn på løvetann, men ser jo at du har skrevet hestehov.

Unknown sa...

Hmmm nå ble jeg usikker løvetann eller hestehov??? he he

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Det er løvetann skjønneste Camilla:)))Man hva gjør vel det med så nydelig tekst og flotte bilder:)Du er kjempe flink til dette synes jeg, og hiver deg ut i det ukjente...der har jeg enda litt eller ganske mye igjen å lære...Men din blogg er virkelig deg og det har jeg god grunn til å si,for jeg er så heldig å kjenne deg privat, flotte ,gode Camilla <3 Når det blir treff på oss snart skal vi nok snakke mere om dette...:))Klem Vibeke

Anonym sa...

Hej!
Tycker jättemycket om din blogg,
den är helt perfekt.
Ha det så fint önskar Ragna Marie

Unknown sa...

Så fint skrevet!
Ble så glad når jeg så alle de fine bildene av hestehovene, ordentlig vårfølelse! :)

Det er vanskelig å vite når man blir for personlig, men det er greit å få tilbakemelding også på det man skriver.
Nå er bloggen din veldig velskrevet og fint balansert. Liker den veldig godt!

Ha en strålende søndag videre! Stor klem <3

Linn sa...

Hihi,løøøvetann ;)

Koselig innlegg! Og jeg deler samme tanker som deg.
Bloggen skal være noe koselig,for både meg og leserne :)
Og tror strengt tatt ikke at leserne ville lest om alle "krisene" i livet heller.
Og vil ikke dele ALT på bloggen heller akkurat.

Bloggingen gir meg ett utløp,koselig å skrive ting ned,som en slags dagbok :)
Snart blogget i 3 år,og gir meg nok ikke med det første.

Og det håper jeg ikke du gjør heller,for trives godt inne på din side :)
Klem

AC IN A BOX sa...

Herlig innlegg du har skrevet.
Skjønne løvetannbilder, er så herlig med buketter barna har plukka.
Jeg har valgt å dele lite av bekymringer i min blogg, vil helst dele det som er positivt der.

Fin ny uke til deg!
- AC

Hjem & Glede sa...

Å så fint du skriver skjønne Camilla.
Jeg også tenker litt som deg.
Jeg er jo ganske ny i denne verden selv om jeg har fulgt med andre i noen år.
For meg er å blogge et fristed og jeg blir så glad av det!
Jeg har endel trist bagasje.
Jeg er en utrolig positiv person om jeg kan si det selv...ikke sikkert jeg hadde vært det om jeg ikke hadde hatt den bagasjen!
Vel....jeg fokuserer på det som gjør meg glad og ser jo at andre blir glad også!
Nydelige løvetann fra herlige barnehender!

Varm klem fra Camilla

Spirea sa...

Kjære deg, dette var et flott innlegg - til ettertanke. Du skriver så bra og om viktige ting! Å finne ut hvor man ønsker å legge lista, er noe som kan ta litt tid - og det å våge å være personlig, det koster (det vet jeg alt om). Å derimot få kritikk eller negative kommentarer når man er det, det hører ingen plass hjemme etter min mening. Man må prøve og feile og få lov til det :) Nydelige bilder - og nydelig blogg du har. Takk for utrolig varme, fine ord til meg, det gjør enormt mye med meg. Tusen takk - blir så rørt. Ønsker deg en skjønn start på ny uke!! GOD klem

am design sa...

Nydelig sagt Camilla! Er så enig med deg:)
Ha en god natt og sove godt!
stor varm klem fra meg :)

Villaveien nr 1 sa...

Så fint inlegg..

Og så skjønne løvetann plukket av barn. Det smelter hjertet mitt.

Ha en fin uke skjønne snille deg.
Klem fra Margareth

Anonym sa...

Så fint skrevet, Camillavennen! Ikke rart jeg er glad i deg! :)

Anonym sa...

Klem, Marte ;)