18. mai 2012

Oppskrift!


Oppskrift på Yoghurt-Kake:


 1 pose gelatinpulve
2 putter kremfløte
350 g Sukker
4 beger med Yoghurt/de med lokk, IKKE 4 pk.
(Jeg bruker den med Melon og personsfrukt)
3,25 dl vann

Slik gjør du:

1 pose gelatinpulver blandes med 1,25 dl vann, dette skal ese mens
2 dl vann kokes.
Ha dette oppi gelantinen og avkjøl mens du blander resten.
Fløten og sukkeret piskes til krem, tilsett yoghurt.
Bland så gelantinen inn i resten.
Alt helles i kakeform som er dekket med plastfolie eller personsvis i glass.
Sett i kjøleskap, stivnes etter 6-7 timer.

Pyntes med frukt og bær etter eget ønske

NYT!!!

 (gammelt bilde fra tlf)



Heldige meg fikk to blomster av besøket i går :)




Her er mannen borte i helgen men kose oss skal vi klare uansett.
I morgen blir det vin og prøveoppsetting av den vordene brud (Anette)...gleder meg :)

Ha en flott helg!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Å, det ser kjempegodt ut! :D Oppskriften lagres!

Hulda sa...

Dette så deilig ut. :) Lekre bilder!

Hjem & Glede sa...

Hei igjen skjønne Camilla.
Heldige deg som fikk de nydelige blomstene-Alltid kjekt å få blomster!
Nydelige bilder og kaken ser jo yummi god ut(jeg liker kake om du ikke har fått det med deg,hi,hi)

God helg da Camilla-må du kose deg!
Varm klem fra Camilla:)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei søte vennen :)

Ååå..tusen takk for oppskriften! Kaken ser så lekker ut :) Og så stilig å servere den i porsjonsglass :) Denne må jeg prøve ut :)

Nydelige blomster du fikk - og for et søtt fuglehus ved siden av :)

Tusen takk for så koselig hilsen hos meg, vennen :) Kos deg masse i helgen :)

Klemmer og koser til deg:)

Mine diller♥ sa...

Nydelige blomster du har fått og den den kaken såg skikkelig snadder ut.
Ønsker deg en fin fredag og en strålende helg.

Stor klem fra meg :0)