6. juni 2012

Jordbær

På plantasjen så får du kjøpt store jordbærplanter noe gutta bare måtte ha ;o)
"Ja ja det er jo lov til å prøve" tenkte jeg for meg selv i den tro at det sikkert aldri kom
til å komme jordbær på den.



Men se her dere...





Jammen kommer det jordbær...kjempe gøy og gutta klør i fingrene
etter å få plukke men de må nok smøre seg med tålmodighet en stund til.

I dag er det fotballkamp og mor i huset gleder seg masse masse masse!

Her er været helt nydelig i dag og det skal nytes:o)

Ha en strålende dag




6 kommentarer:

Stine sa...

Herlige jordbær!
Klarer nesten ikke å vente til de norske jordbærene kommer i butikken!

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå..så herlig med "hjemmelaget" jordbær :)

Skjønner godt at ungene klør i finga etter å smake :)

Kos dere masse på fotball i dag :)
Her skal jentene på dansing :)

Klem og kos Lisa:)

Annfrid sa...

Kjekt med jorbær hjemme og så er planten ganske så fin også.

Kos deg resten av dagen.

Klem

Hjem & Glede sa...

Hallo! De var jo kjempefine og så gøy da!
Her er solen kommet og glad er vi for det...skolen har også startet etter streik og JIPPI sier bare jeg!
2 uker med gutta som småkrangler ....
Ha en fin fin onsdag snuppa!
Klem fra Camilla til Camilla

Fabelaktig sa...

Åh så spennende :)
Herlig for de små da... *STAS*

Fineste onsdagen til deg. Her på fabelaktigåsen skinner solen og Nala og jeg sitter ute og koser oss.

Solklem

am design sa...

Hei Camilla! Sånne jorbærplanter selger jeg i butikken hos oss også! Og nå begynner de og modne. Så snart kan jeg plukke jorbær på jobb!!! Ha en god natt og sov så godt! Stor god nattakos fra meg til deg <3