3. august 2012

Hei Hei Bloggen!


Du er søren ikke enkel om dagen...
I dette innlegget blir det små bilder pga at jeg får de ikke større når
jeg klikker på de.(To av de gikk)
Noen som har det samme problemet eller som kan hjelpe meg???
Frk Fabelaktig du er rå på sånne ting...HJELP!!! ;o)

Bildene er tatt på landstedt til familien, et koselig sted med både
gamle og nye detaljer.
Fruen i huset har skikkelig sansen.





Ønsker dere en fin fin dag :o)
Her blir det jentefest i kveld...Gleder meg .

Klem fra Camilla


























5 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så koselige bilder.. Er ikke så teknisk selv på bloggen, så tror ikke jeg har svaret. Mine setter jeg bare til ekstra stor når jeg har lagt de ut.

Ønsker deg en fin helg!

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Såå herlige bilder, vennen :) Masse lekre detaljer :)

Jeg har heller ikke så mye kunnskap om det bloggtekniske desverre, men håper du finner ut av det, vennen :) Er ikke noe moro da bloggen "krangler".

Kos deg masse på jentefest, vennen :) Det er såå moro :)

Klemmer og koser Lisa :)

Hjem & Glede sa...

Hello Camilla !
Så koselige bilder!
Jeg er helt "grønn" på data,men det der finner du snart ut av !

Kose deg med girlpower i kveld...kom innom på bloggen å bli med på min første give away om du vil...
Klem fra Camilla.

am design sa...

ÅÅÅÅ der var det mye fint!!!
Kos deg masse på jentekveld!!!
Og gratulerer så mye med dagen din Skjønne Camilla!!!
Håper du får alt du ønsker deg!!!
Stor varm bursdagsklem fra meg :))

Fabelaktig sa...

Hei søta!

HURRA FOR DEG IDAG! Håper dagen ble alt du håpet på og mer til :)

Bildene dine aner jeg ikke, det hender blogger krangler. Noen ganger kan det hjelpe og lagre innlegget og lukke det og åpne det og starte på nytt... Kan ikke hjelpe annet enn det altså :)

Deilig lørdag til deg kjære, her har mannen stikki av på guttekveld, mens jeg og Nala nyter leiligheten i fred og ro *deilig*
Smil og klem