5. september 2012

CupCake`s!

 
Litt bilder av CupCakesene fra Babybesøket i dag.
Åhhh for en nydelig liten skjønnis, hele 6 dager gammel og navnet
er Anine, nydelig navn btw.
 
I dag ble jeg endelig fornøyd med hvordan de ser ut, tydelig at
"sprøytetuppen" har alt å si for å få den rosen en ønsker :)
 
 
- Lemonadeflaske fra Kremmerhuset, fylt med iste.
- Cupcakes former fra Ib Laursen, Blomsterbutikken på Brotorvet.
- Skjærefjøl fra Ib Laursen, Blomsterbutikken på Brotorvet.
- Tallerkener Pip Studio, Bikuben i Skien.
- Stettglass, Home & Cottage.
- Servettringer, Home & Cottage.
- Servetter, Am Design
 
 
 
 
Oppskrift på CupCake Sjokolade Frosting:
- 1 pk Melis
-2 ts Kakao
- 1 ts Vaniljesukker
- 8 sp smør (smeltet)
- Spe med melk
 
Ønsker du lys frosting så dropp kakao og tilsett gjerne sitronesens/jordbæresens ol
ha også oppi konditorfarge om du ønsker en annen farge.
Pynt med det di ville ønske.
 
 
 
 
 
CupCaksene jeg har laget tidligere har ikke pyntingen blitt noe fin syntes jeg men
så kom jeg over en "sprøytetupp" på Søstrene Grene som var super billig og
ga akkurat det resultatet jeg ønsket.
 
Ha en fin fin kveld dere!
 


12 kommentarer:

Carine sa...

Herlig! Så fine cupcakes <3

Linn sa...

Heisann:) Så utrolig fin de rosene ble:):) Dette så jo riktig så godt ut:):)
Ønsker deg en fin kveld:) KLem Fra Linn

Hjem & Glede sa...

LOVELY Camilla!
Dette kan Camilla II også like!
Å den sprøytetuppen mååååå jeg ha!
Så koselig du har pyntet din skjønning!

Koselig med besøk av baby....
Vel,ha en søt kveld da snupp!

Klem fra Camilla II (den andre,hi,hi)

AC IN A BOX sa...

Så nydelige cupcakes du har laget.
Vakkert dekket bord.
Kan jeg ha sett de fine stettglassene dine IRL da du kjøpte de? :)

Fin kveld til deg!
- AC

Hulda sa...

Så flotte cupcakes/muffins. :) De er jo så fine at man nesten ikke kan spise dem. FLOTT dekket på, likte så godt den serviettringen. :)

mirjamsdrøm sa...

Så flotte cupcakes!
Du er god :)
Idag har jeg vært innom min Kid butikk, og de får ikke inn stjernekassen der, gjett om jeg var skuffet!
Må nok ta turen til nabobyene å se ;)
Ha en herlig uke fortsatt!
Klem

Tonje Merethe sa...

Så fine de var. Flink du er! De så virkelig gode ut.
Tenker jeg må lage cupcakes til neste jentekveld her.

Ønsker deg en god natt.
Klem fra Tonje Merethe

Stine sa...

Då fine!
Flinke du

michele sa...

i'm torn!!! vanilla or chocolate? i cannot decide with such beautiful styling and photos.

smiles.

michele

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå..disse var jo bare såå lekre, vennen! Så flink du er! :) :) Og så koselig du har pyntet :)

Kan tenke meg du koste deg med en 6 dagers gammel prinsesse :) Finnes jo ikke noe søtere :)

Ha en herlig dag, fine vennen :)

Klemmer Lisa :)

Silje Merethe sa...

De så utrolig gode ut :) Flink du er!

Camilla Ajer Leerstang sa...

Så fint du hadde stelt i stand :)
Flott cupcakes!