3. september 2012

Velkommen kjære Høst!

 
Nå når høsten sniker seg på så bytter vi sakte men sikkert ut lette luftige ting
med ting som er litt "tyngre".
 
Pudderrosa tynne gardiner skal bli byttet ut med forede hvite gardiner.
Interiøret blir preget av naturlige materialer og elementer fra naturen
blir dratt inn...Herlig spør du meg :o)
 
De mørke kveldene med masse levendelys gjør så
tunge høstkvelder blir en kos å komme seg igjennom,
kanskje med et glass rødt i ny og ned.
 
Ja ja Høsten er kanskje ikke så ille likevel!
 
 
 
 
 
 
Ønsker alle nye følgere velkommen, takk for at dere bruker litt av deres tid
her hos meg og jeg håper dere trives.
 
Nok en fin dag her på solkysten!
 
Ha en fin dag alle sammen :o)


4 kommentarer:

Lise sa...

Alltid spennende med ny årstid. særlig høsten synes jeg er fin :-)

Fotballhjerte sa...

Det er så fint å ta naturen inn nå om høsten. Ble kjempeinspirert av bildene dine.. nå må jeg jakte litt høst jeg også :)

Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Det ser veldig bra ut! Er veldig glad i høsten, deilige kvelder med lys og pledd:)
Skal prøve å få litt mer naturfarger her nå som høsten kommer. Det blir så koselig! :)

Ha en fin kveld :)

Unknown sa...

Det ser veldig bra ut! Er veldig glad i høsten, deilige kvelder med lys og pledd:)
Skal prøve å få litt mer naturfarger her nå som høsten kommer. Det blir så koselig! :)

Ha en fin kveld :)