8. oktober 2012

Høstferie med prosjekter!

Da var høstferien i gang her på østlandet og det er nydelig å starte dagen med stressfrie
morninger for både liten og stor.
Mannen i huset er riktig nok på jobb og mellomstemann skal være litt på sfo men ellers
er det bare kos på programmet denne uka.
 
I dag har størstemann besøk av bestisen og mor har faktisk tenkt å prøve seg på å
sy duk til spisestuebordet...tvi tvi!!!
 
Et annet prosjekt denne uke er å få laget sengegavel, noe jeg faktisk tror jeg skal klare selv.
Tapeten ligger endelig klar og den er bare sååå fint at jeg nesten svimer av hi hi -Ler-
 
 
 
 Mens jeg sitter her å skriver så fant jeg ut at nye nattbord kanskje kunne vært litt kult,
hva med kraftige vedstubber???
 
Eller har du noen andre forslag?
 


8 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Spennende med sengegavl da :) hihi!

Vedstubber blir nok konge!

Fin mandag ønskes deg!
Jeg er hjemmefra jobb og syk i dag, blæh!
Klem

Idemyldring i nr.9 sa...

Alltid godt med høstferie:-). Så spennende å se hvordan sengegavl din blir og hvordan du gjør det.
Jeg har lyst å lage en selv, for å ha på hytta som jeg nylig har kjøpt:-).
Ønsker deg en flott uke videre
Klem
Anne Line

Unknown sa...

Hei:9 Jeg vurderer også denne tapeten til gavl, eller en dør. Får ikke bestemt meg! Gleder meg til og se resultatet. klem lille meg

Petrus og Petrine sa...

Sengegavl blir nok fin, og jeg har ei venninne som har stubber som bord, og ekstra stolplass om nødvendig. Det passer godt hos henne :)
klem for en god mandag !

Elisabeths Borg sa...

Jeg har sett en annen som gjorde det og det ble skikkelig fint. Lykke til. Flott tapet.

Anonym sa...

den tapeten er så tøff!!! jeg har så mange prosjekter på gang at den pent må vente ;P (går vel av moten før jeg er ferdig ;P ) lykke til med prosjektene dine :) blir nok kjempe bra :D gleder meg til å se ! :) klem Angelique

Mor Inger`s hus sa...

Gleder meg til å se sengegavlen din - blir garantert fin.

Og vedstubber til nattbord, vil jo passe perfekt. Hvis de ikke er helt tørre, husk å legge noe mellom dem og golvet.
(Har dårlig erfaring med å ha dem rett på golvet).

Klem

MissMette sa...

Så spennende med ny sengegavel :)
Og denne tapeten er bare RÅ-stilig!
Gleder meg masse til å se hvordan
det blir :) og vedstubbe hørtes
veldig tøft ut... Ønsker deg en fin
uke videre og høstferie :) Klem fra
Mette