25. oktober 2012

Hvit Jul?

Hva tenker du om hvit Jul?
Da mener jeg ikke nydelig hvitt landskap med trær hvor greinener er tunge av snø
men rett å slett en hvit jul inne...rettere sakt Et hvitt juletre!!!
 
Jeg er i utgangspunktet veldig glad i edelgran og hadde aldri trodd at tanke på et
hvitt juletre skulle være et alternativ...
frem til jeg fant disse nydelige bildene på google.
 
Enjoy
 
 
 
 
(alle bilder hentet fra google)
 

Syntes rett å slett det er heeeelt nydelig!
 
Hva syntes du?
 


7 kommentarer:

Linn sa...

Tre nr 2 var fantastisk pent :D
Kommer nok aldri til å bytte ut det originale norske juletreet.
Selvom det er rålekkert med hvitt!
Da måtte jeg hatt to stuer i tilfelle,og hatt to trær ;)

Tonje Merethe sa...

Tja.. De er jo fine på sin måte, men jeg er nok alt for glad i tradisjoner og spesielt i julen.
Syntes hvit jul er elegant og stilfult, men hos andre enn meg selv. *hihi*

Nathalia pynter treet sitt på rommet i pastellfarger, og det er jo supersøtt. Ingen rød pynt hos henne, men rosa, grønn, turkis, sølv og hvitt. Det er fint.

Alice Frantzen ★ sa...

Jeg syns det er kanon fint med hvitt juletre :D

Hjem & Glede sa...

Å så nydelige julebilder...
Lovely!

Her er kommet litt snø i dag...
Så fikk litt stemmning nå....hi,hi.

Klemmer i fleng snupp!
PS.I morgen kommer gutten hjem!

Fru Thoresen sa...

Det er ikke jul uten en tradisjonell norsk edelgran altså :P
Jeg hadde veldig sansen for bilde nr. 2, men det var nok mye pga. alt det røde! Jul skal være rødt for meg. Og grønt. Og gjerne masse hvitt og sølv, men det beste er den varme og lune stemninga rødfargen gir :)

Anonym sa...

Jeg har funnet et hvitt juletre som jeg har planer om å kjøpe :)
Har lyst på en hvit, lilla og grå(sølv) jul i år :)

Barbros lille atelier sa...

Nydelige bilder!
Fikk helt julestemning nå:-)