3. oktober 2012

I Love Ikea!!!

Å dra på Ikea å komme hjem med noe man ikke hadde på handlelisten går ikke men
i mitt tilfelle kom jeg heldigvis hjem med noe som var super praktisk denne gang
og noe som var høyest nødvendig -Blunke Blunke-
 
Disse boxsene er super praktiske til oppbevaring av sko og kostet kun 29 kr for 2 stk,
jeg dro med meg 8 pakker dvs 16 boxer og tenkte at det holdt.
Men den gang ei gitt...
14 til må t for å fylle "bokhylla" med sko!
 
 
 
 Fargen passer perfekt til  sengeteppet fra Home & Cottage og til min fremtidige
sengegavel som jeg snaaaart har tenk til å begynne på.
Det minner meg om at soverommet kunne trengt noen ny gardiner også gitt :o)
 
Åhhh det er bare sååå deilig å fornye.
 
I morgen skal jeg jammen meg på jobbintervju!
 
Tvi Tvi til meg...


4 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så genialt og dekorativt å plassere skoene slik da. Her havner alle skoene i en stor boks som blir stuet bort for sesongen.
Fargen på boksene var utrolig fin også.

Ha en fin kveld og god natt.
Tonje Merethe

Fabelaktig sa...

Hei *smiler*
Så lekkert med esker til skoene, Jeg hadde også en plan om det, men da jeg passerte 100 par ble det fryjtelig dyrt *ler*

Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

klem og smil
-Maia

Linn sa...

Så luuuurt!
Har mange slike bokser rundt om i huset :)
Sorte,hvite og rosa.
Og noen jeg har pyntet med papir og har på rommet til Kajsa :)

Lykke til på intervju da,sååå spennende :D Klem

Sommerhuset i bakken sa...

For et herlig skoskap ;-) Flotte bokser - og veldig dekorative. Så lurt å ha sko i dem. Det ble jo bare så ryddig og fint ;-)

Lykke til på jobbintervju i morgen ;-)

Ha en finfin høstkveld!