1. desember 2012

1 desember

Kalenderene til gutta er rimelig enkel, de ønsket seg legokalender og jeg ønsker at de
 skal bruke pakkekalenderen. Derfor så kjøpte jeg en legokalender til de vær, tok legoen ut
 av kalenderen og la de i poser fra Kremmerhust og hang opp på kalendrene.
Da får mor og barn det som de vil ;o)
 
Nok en gang en vinnvinn situasjon ho ho
(Nicklas har åpnet sin første)
 
(beklager dårlige bilder, er en utfordring å ta bilder i gangen)
 
Ikke mange plasser i huset det kommer til å være nisser men side kalendrene henger
i trappa og ungene syntes det er stas med nisse så får de nesten stå der.
 
Jeg drømmer om et julehus som består mest av hvitt, sølv og engler...jeg elsker engler.
Noen som har tips om hvor man kan få tak i en fin julekrybbe foresten?
 
Tusen takk for godbedrings-hilsninger i går, tror faktisk det hjalp litt;o)
 
Ha en fortsatt fin helg!


2 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så koselig kalender.
Kjekt med en slik løsning, da blir jo både mor og barn glade. N ønsket seg også legokalender, men mor hadde kjøpt inn til pakkekalender tidlig.

Ha en fin 1.desember
Klem fra Tonje Merethe

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så utrolig koselig!!! Nå fikk jeg julestemning:) nå er vi i full gang m julebakst- så koselig tid. Ha en fin dag. Klem