4. desember 2012

Give Away

Endelig en Giva Away på bloggen igjen og nok en gang så er det Anne Marit fra
am Design som står for den flotte gaven.
 
Om ikke du har vært hos am-design før så holder hun til på E18 mellom
Bamble og Kragerø.
Anne Marit er like skjønn som alt det fine hun har i butikken og butikken bugner
av nydelige ting og spesielt nå som det er julebutikk der.
Hun har også nettbutikk som du finner
 
To nydelige lyslykter med herlig rødt strikk rundt og to skjønne
hjerte-oppheng blir sendt til en heldig vinner.
Alt fra Sia.
 
 
 
Slik gjør du:
1 lodd for å kommentere under
2 lodd før å bli følger eller være følger av Camilla sin verden
I lodd for å like Camilla sin verden på face Her
                                                  1 lodd for å like am design på face Her
 
Til sammen 5 lodd.
 
Alle kan ta lodd om du har blogg eller ikke og har du ikke blogg så legg
igjen mail adressen så jeg får tak i deg om du er den heldige vinner.
 
Jeg trekker vinneren søndag 9 desember.
 
Lykke til!




16 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååw, jeg vil være med :) Jeg tar full pott. Jeg trenger virkelig mer julepynt, så det hadde vært morro å vunnet denne.

Ha en super førjulstid.

Klem

Karipia sa...

Nydelig give away du har. Flott premie.
Jeg tar selvfølgelig 5 lykke lodd og håper jeg blir den heldige vinner av denne flotte premien.
Lykke til med trekningen.
Ønsker deg en flott adventstid.

Anja sa...

For en herlig premie!
Jeg tar 4 lodd og krysser fingrene! :)

Mvh Anja
(anja_joh@yahoo.no)

Anonym sa...

Hej!
Åh, jag vill vara med på härlig
Give Away...
5 lotter tack, är följare sen länge
av bloggen, och gillar även bägge
på fb (Marie L-m)
Ha det så gott önskar Ragna Marie

ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar en lott! :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Tonje Kristine sa...

Jeg vil gjerne være med ;-)
5 lodd på meg.
Håper alt står bra til med dere, prinsessa di er jo blitt så stor! :-)

Klem

Unknown sa...

Prøver lykken med 4 lodd :)
Trenger julepynt til huset, har ikkje særlig mye å skryte av så... ;)
Ha en flott kveld videre <3
klem

LilleBessas sa...

4 lodd på meg mer enn gjerne;) følger blogg og am design jeg selvfølgelig. Herlig butikk, og herlig giveaway!

Unknown sa...

5 lodd til meg!
Ønskar deg ein super dag!! :)

Tonje Merethe sa...

Så nydelig!
Jeg blir selvsagt med og trekker 5 lodd..

Ser jeg må ta meg sammen og kjøre bort til AM design en dag...

Ha en fin dag.
Klem

Torhild sa...

5 lodd på meg :)

Prøver lykken igjen ;)

Fru Thoresen sa...

Så fin give-away! Melder meg på med 3 lodd jeg :)

am design sa...

Hei skjønne vennen!!!
så nydelige bilder, og jeg blir helt rørt av det du skriver!!!
Nydelig julehjem du har Camilla!!!
Har endelig fått sett litt på bloggen din igjen!!!

Masse lykke til med give awayen!

Ha en god natt og sov så godt!
Varm nattaklem fra Anne-Marit

Jatte sa...

Så skjønne!! Jeg er med selvsagt :D

Full pott med lodd!!

Ha en finfin Torsdag,
Klemmer fra Jatte

Unknown sa...

Då trekk eg 3 lodd! :)

Ha ein super søndag!!

Anonym sa...

Jeg er med.... 5 lodd til meg her fra gdansk!!! Klem Maria :)