18. desember 2012

Rød/Rosa Jul!!!

 
En rosa/rød nissejente sitter lettere henslengt på en bildelist...for hvem har vel sakt
at en bildelist er kun til bilder!
På min bildelist er det ikke et eneste bilde men det er et par skilt som pryder den og det
er jo ikke så langt unna et bilde eller hur ;o)
 
 
Men så lurte jeg på en ting...
er det bare meg her i blogglandia eller alle andre også foresten som ikke har pynta juletreet?
Jeg klarer liksom ikke gjøre det før lillejulaften jeg og aller tidligst på bittelillejulaften.
Ei har jeg heller fått hatt juleverksted med ungene og det er kun pepperkaker
som har blitt bakt...hvor blir tiden av???
Godt der fortsatt er noen dager igjen...
 
Jul blir det uansett...Heldigvis ;o)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

Linn sa...

Her blir nok treet pyntet på fredag eller lørdag i år.
Vanligvis lillejulaften her i huset og :)

Meeen har så mye å gjøre på lillejulaften,rundt om på gravene og klargjøre til bursdagsfrokost for min lillesøster her på julaften,og selveste julaften kvelden skal også tilbringes her hjemme i år :)

Bakt pepperkaker tidligere,og serinakaker og peanøttkjeks i dag da ;)
Men ikke noe juleverksted som vi har planlagt :S
Tiden løper fra oss. . .

Tonje Merethe sa...

Så søte nissejenter..
Ikke pyntet treet jeg heller, kjøpte det i dag og det skal stå i garasjen frem til lillejulaften. Tas inn på morgenen i gangen for avklimatisering og så pyntes det på kvelden etter at Nathalia er i seng.

Vi har fått til både juleverksted og baking, men skjønner egentlig nesten ikke hvordan. Går i ett hele tiden, spesielt med bursdagsfeiring i helgen.

Jul blir det åkke som..
Ha en fin førjulstid Camilla.
Klem

Hjem & Glede sa...

Hei søde! Å jeg elsket den røde -rosa søtnosen....
Er nok mange som har tradisjon med lillejulaften,og det er jo koselig det.
Jeg har selvfølgelig pyntet treet men jeg er jo litt vill,men alt pynt går ut 1 nyttårs dag her,det er vår tradisjon,så derfor koser vi oss litt før jul med pynting.

Kose deg videre.
God klem på deg!

Villaveien nr 1 sa...

OYY så koselige julebilder.
Herlig søt nisse jente.

Jeg vil ønske deg fine juledager kjære søte deg. Så koselig å bli kjent med deg her på bloggen og på facebook. Håper du komer til Bergen en dag:) Må sees då vettu.
Juletreet har jeg gjort meg veldig flid med i år. For en gangs skyld... He he. knegg.
Klem Margareth

Spirea sa...

Kjære fine - nydelig bildelist du har - og du? nei, du er ikke alene om å ikke ha pyntet enda. Trenden når jeg vokste opp, var at mamma og pappa pyntet lillejulaften, så vi barna våknet opp til magisk stemning. Her pyntes treet i kveld, bitte lille...men å pynte 1 desember som mange gjør, den henger jeg meg ikke på ;)
Ønsker deg gode dager og god jul :) klem din vei

Hjem & Glede sa...

Kjære Camilla!

GLEDELIG JUL!

Juleklemmer fra Camilla.

Silje Merethe sa...

Søte de var <3

Ønskes deg en Riktig God Jul :)

Klem