26. desember 2012

Romjulskos

Roen har senket seg etter en fantastisk julaften her hjemme og familieselskap både på
 1 juledag og i dag...jeg elsker sånn dager hvor familiene er samlet og man forteller
røverhistorier fra tid tilbake, latteren sitter løst og det er bare kos.
Barna koser seg med gavene de har fått og sanderlig gjør mor og far det også.
Jeg var så heldig å få macrolinse av min kjære og som dere ser så er det masse øvelse som
skal til før det blir knallbra men jeg gledere meg til å ta fatt på prøvelsen og alle feilene ;o)

I morgen er det jobb igjen for far i huset så da må mor og barn dra på en liten bytterunde.
 Også må jeg jo bare nevne at jeg er godt i gang med Fifty Shades nr 3, jeg gruer
meg til jeg blir ferdig med den...hva skal jeg finne på da tro???
 
Ønsker dere en fortsatt fortrefflig romjul, her nytes den til det fulle :o)



3 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å for noen skjønninger du har!
Vi er jammen rike vi...

Godt med kosedager sammen!
I skrivende stund er alle gutta i huset sovnet...bare meg og Cesar som er oppe.
Takk for at du tittet innom meg min venn,ble glad!
Du er nå skjønn!

Romjulsklem fra meg.

MissMette sa...

Hei skjønne deg :)
Herlige bilder både her og i innlegget under her :) Koselig... Utrolig deilig med slike dager sammen med sine ღ Det er veldig koselig å titte inn her til deg og jeg gleder meg til å fortsatt følge deg fremover i det nye året som kommer :) Ønsker deg en fortsatt riktig ✲✬ᏀᏬᎠ ᎫUᏞ✯✲ Stor klem fra Mette :)

Tonje Merethe sa...

Herlig med slike dager. Koselig med både juleselskaper og rolige romjulsdager.
Kjæresten reiste på jobb her i dag også, så til nå har meg og N bare sløvet helt på sofan.
Blir en tur ut etterpå.. Burde vært på Brotorvet for å bytte for små klær og ting N fikk dobbelt av, men vet ikke om jeg egentlig drøyer til i morgen... hehe

Nyt romjulen.
Klem