16. januar 2013

Hobbykamel

Åhhh gjett om det har kriblet etter å få vist frem det flotte spisestuebordet mitt vårt, jeg
er så utrolig fornøyd med både stoler og bord.
Bordet ble bestilt på Bohus på fredag og jammen fikk jeg tlf på vei hjem fra Ikea på mandag, at bordet var kommet til Bohus Porsgrunn.
 
Har ikke opplevd maken til rask levering -Smiler-!
 
 Bordplaten er laget av resirkulert furu om ikke jeg tar feil også er det slitt hvitmalt understell,
valget av stoler falt på Henriksdal stoler fra ikea, 6 vanlige og 2 med armlener som står på
hver sin bordende, veldig greit å kunne kjøpe ny trekk når det trengs uten at
Ikea bytter stoler i tie og utie som enkelte andre leverandører gjør.
Nå skal det være sakt at stolene med armlener var på salg fordi de var på vei ut av produksjonen men de vanlige hernriksdalstolene er som de alltid har vært.
(Et bedre bilde av hele bordet med stoler kommer i morgen)



Så er  det vel på tide å fortelle om avtalene jeg måtte gå med på for å
i det heletatt få å selge det gamle bordet som Stian forgudet.
 
Stian har en forkjærlighet for alt som har med Rc å gjøre, modellbåter, modellfly osv
Modellfly hobbyen la han på hyllen etter mye jamring fra min side da jeg t stadighet ble
sittende aleine i helgene for han skulle dyrke sin hobby, nå skal det også være sakt
at han driver med modellbåt kjøring som tar mye tid fra Mai og ut september med
helger med NM og i fjord var han i Tyskland og kjørte VM så det er ikke noe synn
på han hvis noen syntes det.
 
Skulle jeg selge bordet så skulle han begynne å fly igjen...
Ja...å hva er det ikke hans tilkommende frue gjør for at hun skal bli fornøyd,
 da er det bare å svelge den forgrømmade
hobbykamelen å gå med på avtalen da!!!
 
Ha en strålende onsdagskveld dere.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig fint det ble. <3 <3

Men du--- var det Ikea som ringte deg opp og sa bordet var kommet til Bohus i Porsgrunn? Høh?

Var det ikke Bohus som ringte deg da?

klem

LilleBessas sa...

Det så lekkert ut, gleder meg til å se resten av bordet og stolene;) Vær glad han ikke driver med kameler, da hadde han vel solgt deg for en ny kamel, ha,ha..

AC IN A BOX sa...

Det ser lekkert ut.
Gleder meg til flere bilder.
Gikk en stund før jeg skjønte overskriften hihi - blir å svelge noen kameler innimellom hehe.

Fin kveld til deg!
- AC

Jatte sa...

Sååå fint!!
Skjønner du velger å svelge disse kamelene for å få dette ;)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

am design sa...

Hei vennen!
spisestua ser kjempelekker ut!!!
Så gøy!!!

Og hva gjør vi ikke for at disse gutta våre skal bli fornøyd!!!

Ha en fin dag Camilla!

Klem fra Anne-Marit