15. mars 2013

Vi er skikkelig igang!

Med forberedelser til bryllupet!

Innbydelsene er sendt ut, kun noen få igjen som blir levert i morgen men ellers er alt på
stell og jeg har rimelig kontroll.

Kaken er bestilt hos Kakedesign, sjekk ut siden for å nyte bilder av
lekre kaker og jammen har jeg hørt at de smaker like nydelig som de ser ut -blunke-

Det meste av detaljer er avklart med Jønholt gård, kun menyen igjen.
Der blir det servert 4 retter så har dere forslag til retter så
Bring it on!

Men over til de fantastiske innbydelsene som jeg viser i dag.
Det er Vibeke med bloggen Vibeke design som står for
den skjønne fronten, hun er bare helt rå på å skjønne
mine ønsker og hun lagde de mye finere enn jeg
kunne ha forestilt meg.

Tusen tusen hjertelig takk, Vibeke.
Du er enestående!

Se og nyt!
 Det gjorde jeg når jeg fikk de :o)


Og igjen så må jeg takke dere som er innom hos meg dagelig og jeg lover å
ta meg sammen men merker at jeg har en lita snuppa som krever det meste av meg på dagtid,
da har bloggen havnet i andre rekke en stund nå...desverre!
Men jeg er jo uendelig glad for den tiden jeg har sammen med henne før hun begynner
i barnehage -Snufs-
 
Kommer straks tilbake!
 
 
 
 
 
 
 
 


15 kommentarer:

am design sa...

Nydelige invitasjoner vennen. Vibeke er superflink og så skjønn ei jente!!! Når er datoen for bryllupet? Vet du at vi har ønskeliste for brudepar i butikken? Ta en tur bort en dag da. Og god helg til deg og dine. Klem

am design sa...

P.S. Tiden med ungene når de er små, får du aldri igjen. Nå har vi sittet her alene hjemme i hele kveld. Ungene våre blir så store. Marie har fått seg helg/ferie/ettermiddag jobb, og dro rett på ungdomsklubben etterpå. Andreas har vært i badeparken i hele ettermiddag og kveld. Kos deg masse med lillesnupp!

Tonje Merethe sa...

Så nydelige innbydelser *hjerte*

Ønsker deg en fin helg Camilla
klem

Hjem & Glede sa...

Å så kos med innlegg hos deg!
Ja,NYYYYDELIGE invitasjoner laget av nydelige Vibeke!
Å så spennende tid nå da....du kommer til å bli en drømmebrud Camilla!
Er det i mai??
Kos deg du med lille snuppa di....tiden flyr og her er minstemann blitt 8 år akkurat!

Ha en god helg skjønne!

Klem Camilla.

Christine sa...

Så utrolig flotte invitasjoner! Det er litt kjekt å ha personlig preg over invitasjonene, og blir gjerne noe gjestene sparer på :)

Ønsker deg en flott helg, og lykke til videre med bryllupsforberedelser.

Klem fra Christine

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Å SÅ koselig dette var da Camilla: Tusen tusen takk for nydelige ord og respons.Bare gøy å få være med på forberedelsene til deres herlige bryllup:)Kjenner jeg gleder meg til den dagen:)))
Klemmer Vibeke

Vibeke Sæther Svenningsen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Så de på insta og jeg sa bare "Åå de var utrolig fine" falt pladask :)
Koselig med bryllup, har jeg ikke gratulert så gratulerer jeg igjen :)

Ønsker deg og dine en fin helg
Klemmer

AC IN A BOX sa...

Nydelige invitasjoner.
Deilig med alt som er planlagt og gjort.
Kos deg med snuppa di, bloggen er her senere og:)

Fin helg til deg!
- AC

Fru Thoresen sa...

Så elegante og lekre invitasjoner :)
Jønholt Gård er jo et flott sted for bryllup!
Lykke til :)

Frøken Loppe sa...

Hei!
Nydelige innbydelser!
Spennande tid med planlegging!!
Har sjølv konfirmant i mai, føler det er masse å tenke på der, eit bryllup er nok enda meir...
Godt du har god hjelp i Vibeke ;0)

Fin søndag!

Klem

Alastine sa...

Så utrolig spennende med bryllupsplanlegging.

Lykke lykke til med forberedelsene.
-Stine-

Spirea sa...

Oi så fantastisk!! Bryllupsinvitasjoner ute - det kribler vel? :)
Nydelige invitter, det må jeg bare si -kan skjønne du er fornøyd og stolt!
Kos deg med lille - også ønsker jeg deg masse gode dager og at du har masse energi mot bryllupet ditt. klem din vei <3

Annfrid sa...

Så nydelige invitasjoner, skjønner godt at du er stolt av dem. Å kos deg masse med den lille plutselig er hun stor.
Ønsker deg en fin hel.

Klem Annfrid

Barnelykke sa...

Det var virkelig fine innbydelser - personlige, søte og forseggjorte!! :)

Birte