13. april 2013

Kjolekatastrofe!!!

 Hei Bloggen!
Ja ja igjen var det lenge siden gitt.
Etter en "innholdsrik" påske med en lillemann som som brakk beinet
og sykdom på både den ene og den andre etter det så har det gått i ett og
jeg har skjønt at jeg ikke skal love mye blogging men at jeg sier at bloggingen kommer
når tiden strekker til.
Jeg har jo heller ikke fått vært inne på de fine bloggene dere, derfor er det også
lite med kommentarer fra denne kanten ute og går men jeg håper og ønsker at det
tar seg opp snart.

Nå skal det også være sakt at det er en ting som opptar mye av tiden min
om dagen, for om 1,5 mnd så er det jammen bryllup.
Tiden bare fyker av gårde og det kjenner jeg godt på kroppen.
Jeg er jo livredd for å glemme noe, jeg drømmer til og med om bryllups-
forberedelser om natta...ække rart en går med mye vondt i hue he he
Men nå begynner det meste å komme i box  så til uka er det menymøte
på mandag og pøving av klær på gutta på onsdag.
 
 
Mine forsøk på brudekjolekjøp på nett har vært en katastrofe så jeg har
endt opp med å kjøpe en lekkersmekker i Tønsberg.
Jeg har hatt så ekstremt med uflaks under denne bryllups-planleggingen at nå
får jeg håpe at flaksen har snudd og at det kun går min vei her etter.

Legger ved noen linker til der de forskjellige ting kommer fra til bryllupet:

Kjolen: Brudehuset i Tønsberg.
Brudesko: Light in the box.
Smykker: Ebay.
Moodsdress til Stian: Jans Klær i Porsgrunn.
Brudebukett og bordblomster: Bryns Blomster.
Bryllupskake: Kakedesign.
Klær til Gutta: Brudesalongen i Larvik.
Brudepikekjole m/tilbehør: Name it Porsgrunn.
Innbydelser: Vibeke design.
Bryllupsfest: Nedre Jønholt Gård.
Kirke: Langesund Kirke.

Ønsker dere en fin fin lørdag -Smiler-
 

4 kommentarer:

am design sa...

Hei fine vennen. Og takk for sist!!!
så koselig at du kom, håper du kosa deg, og er fornøyd med det fine du kjøpte.

Forstår godt at du har mye å tenke på til bryllupet!
Og håper det går din vei nå!!!

Om 3 uker har vi konfirmasjon, og det går også superfort!!! Men nå har jeg det meste under kontroll, og det er en god følelse!

Ha en fin helg! I morgen har jeg fri, og dagen skal nytes!!!

Klem fra Anne-Marit

Tonje Merethe sa...

Hender bloggen blir nedprioritert ja, og det må jo være lov. Er tross alt en hobby, ikke en jobb ;)

Blir spennende med bryllup. Skjønner du har mye å ordne med i forhold til bryllupet..

Ha en fin lørdagskveld.
Klem fra Tonje Merethe

Fru Thoresen sa...

Det er lov å nedprioritere bloggen innimellom, spesielt når det er så mye som skjer og bryllup på gang! :)

Hvis det er noen trøst: alt skjærte seg for oss i tida før bryllupet - selskapslokalet gikk konkurs, kjole som ikke passet osv - men bryllupsdagen ble fantastisk uansett! Ting har en tendens til å ordne seg :) Lykke til! :)

Jatte sa...

Hei på deg!

Uff ikke rent lite som har skjedd heller da :/ håper flaksen har snudd nå og at dette vil gå som smuuuurt fremover :D

Ha en finfin slutt på helgen,
Klem Klem♥