6. september 2013

Grønt er skjønt!

Skal vel ikke skryte på meg grønne fingre, noe den "flotte og frodige" planten i bakgrunn avslører at jeg ikke er, at det er gøy og flott med blomster DET er sikkert å vist.
 
For en god stund siden kjøpte jeg denne potetkassen (tror det er det det er) og hadde store planer om å plante i det men nå er ikke jeg av de kjappeste slaget så det tok meg vel et år og to vepsebol i kassen før jeg fikk fingeren ut å planta i den.
 
Jeg stiftet plast inni så ikke kassen blir ødelagt av jorden og snittet noen hull så overflødig vann får rent ut.
Kjøpte lyng og litt forskjellig og plantet, syntes i grunn det ble veldig så greit...fornøyd med min
egen innsats jeg -kremt blunke-
 
 
 
 
 
 
I morgen er det banket for denne sesongen av rc-hobbyen t mannen så da blir det kvalitetstid for
 mor og far, noe jeg kjenner skal bli skikkelig deilig.
Turen går da til Kristiansand, jeg ser frem til nydelig mat, vin og overnatting i
en "flott" gammel shabby campingvogn som er utgått på dato for lengst (ja campingvogna asså hi hi)
 
Ønsker dere en flott helg!
 
 


3 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så koselig det ble.
Ingen grønne fingere her heller, mine blomster har blitt skiftet ut noen ganger i sommer.

Kos deg masse i helgen.
Klem fra Tonje Merethe

Fru Thoresen sa...

Så lekkert!
Sånn kasse vil jeg også ha :P

God helg til deg og dine :)

idylloghim.blogspot.com sa...

Så koselig blogg du har, Camilla.
Nydelige bilder, å må si jeg synes dette bilde av denne kofferten i ett eldre innlegg er så koselig. Klem fra Ann Elin :O)