11. oktober 2013

JobbJobbJobb

Jeg sitter på kurs dag inn og dag ut...noe å søke på...IKKE noe å søke på!
 
Ja det glemte jeg å si...
 
JEG ER ARBEIDSØKER,
ikke arbeidsledig som vi sa før.
 
Og egentlig så er jo det sant for selv om du ikke har jobb så er det jammen nok å gjøre.
Når du har vært jobbsøker en stund så sier Nav så flott at de har et "frivillig" kurs å tilby.
(så flott at det er frivillig tenker jeg, da kan jeg jo strengt tatt si nei)
 
Frivillig sa du!!!!
 
Takker du nei så forsvinner dagpengene, ikke mye frivillig da eller?
 
Jeg har begynt på kurs og det er godt å ha noe å gå til, det er sosialt og jammen har jeg blitt kjent med mange ny mennesker, ukjente fjes og kjente fjes.
Søkt på masse jobber, nå er det bare å se om man får napp.
 
Begynner i en liten stilling t mandagen og jeg gleder meg som en unge.
Salgsfremmer i Kraft Foods er min nye fremtid.
De har alt fra Freia, Stimorol, Tassimokaffe mm
 
 
Flotte Tonje med bloggen Stuerfruen er også på dette kurset og har akkurat begynt å blogge om
det å være arbeidssøker, gå på kurs, hobby og familieliv.
Sjekk den ut, kansje noen av dere har drømmejobben å tilby henne -blunke-
 
Ha en fin fin helg!
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Er nok å gjøre som arbeidssøker ja, det tviler jeg ikke på.
Gratulere med en jobb da! Moro å prøve ut nye ting.

Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Tonje Merethe

Hjem & Glede sa...

Å så spennende Camilla !
Masse lykke til!
Freia sa du.....der hadde nok jeg fått sparken...hi,hi søtnosen meg!
Jeg og lengter tilbake til jobb....snart 5 år med operasjoner nedturer og slit.....pytt.....en vakker dag......
God helg skjønne !
Takk for at du stakk innom :))))

Klem på din vei!

Fru Thoresen sa...

Dette er ikke det letteste stedet å bo på jakt etter jobb, men lykke til med det :) Og lykke til i ny jobb :)