22. desember 2013

Rosa juletre glede!

 
 Hei hå nå er det jul igjen vi lager julegrøt og går på ball igjen...
Ehhh det er noen år siden, at jeg var på ball altså -blunke-
Men julegrøt skal vi faktisk spise i dag, 3 året vi skal til noen venner å spise julegrøt.
Jeg elsker tradisjoner!!!

4 søndag i advent i dag og kun to dager til Julaften.
Sikker på at jeg gleder meg like mye som barna.
Jeg elsker å gi bort gaver jeg vet andre blir glad for også er det jo ikke
til å stikke under en stol at jeg eeeelsker å få gaver også -smiler-
.

En annen tradisjon er å ta bilder av det årlige juletreet, er jo litt gøy og se tilbake
i arkivet på hvordan juletre vi har hatt opp i mellom årene.
Men jeg (beklager språket) banner det opp og ned vært år, jeg klarer ikke å ta
fine lyse klare bilder av treet....har ALDRI klart det og jeg klarte det IKKE i år heller!

DRITT ELLER!

Juletreet er værtfall sabla fint og mor er knall fornøyd!
 
 

Mannen fikk "æren" av å kjøpe juletreet i går (til sin store fortvilelse). Mor i huset er "litt"
kresen på akkurat juletreet så det er ikke bare bare å kjøpe et tre for å si det sånn men
skjelvende hender og nervøst blikk bar han det inn i... stuen ☆ Treet kunne ikke
vært finere...ohhh joy og happy christamas på en gang ♡ Mannen kjenner mor i huset
og kjøpte det perfekte treet til en sum vi ikke nevner ☆så nå har han fått dette som
 fast oppgave i årene fremover...
så nå har han et helt år til å bekymre seg på ♡

 
Fargen på juletrekulene ble rosa, sølv, hvitt og glass/blankt i år kun pga at ikke jeg
ville bytte gardiner. Elsker fargen på gardinene så derfor prøver vi "rosa" jul denne
gangen og det funker for meg.
 
 




Ingen kommentarer: