3. januar 2014

Kvinne søker klær...

Hei og godt nytt år!
Tenk 2014 allerede...lurer på hva dette året vil bringe?

Her er allerede skole og jobb i gang, deilig med en myk start på hverdagen.
Jeg har hatt fri i dag og den har blitt brukt til kvalitets tid med ei skjønn
venninne som jeg håper å tilbringe mere tid sammen
med det det kommende året -smiler- 
 Så til overskriften "kvinne søker klær..."

Til jul fikk jeg en byste {heter det det?} og jeg digger den.
Den skal en gang i fremtiden forhåpentligvis bære min drøm av en brudekjole
men før den tid så må den ha på seg noe annet. Jeg ser for meg en gammel nattkjole
eller underkjole av noe slag. Jeg vet bare ikke hvor jeg får kjøpt det...
Noen som vet om nettsider eller søkeord om jeg kan bruke om jeg skal
leite på ebay?
 So long...ha en strålende fredagskveld ♡

1 kommentar:

MissMette sa...

Hei Camilla :)
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :) Herlig byste du har fått deg... Har en slik jeg også, men har ikke funnet ut helt hva jeg skal bruke den til, hihi... :) Ønsker deg en riktig god helg, og et godt nytt år - gleder meg til å fortsatt følge deg i det nye året :) Klem fra Mette