3. november 2014

Ikke no konditor!!!

Her har det vært full feiring av lille frøken snupp som ble 3 år på fredag...en helg
med masse planer med andre ord!
 
Har skjønt at det er fryktelig dumt å love barna kaker jeg aldri har
prøvd å lage før, sånn som prinsessekaken litt lenger nede her...hallo lissom,
høye tanker til meg selv gitt ;)
Kjøpte form som var helt bortkasta, kaken ble aaaaaldri gjennomstekt
og flere kaker var bare å kaste.
550 kr rett i DASS der gitt!
Men prinsessekake ble det selv om ikke den ble sånn som jeg drømte om, snuppa
ble fornøyd og det var vel det viktigste -smiler-
 
 
 
 
 
 




5 kommentarer:

Solveig sa...

Gratulerer med 3-åringen:) Syntes kaka ble kjempe fin jeg, så vær fornøyd med den:)

am design sa...

Hipp hipp hurra for snuppa!!!
Kaka ble kjempefin synes jeg!!!

Ha en fin ukesstart!

Klem fra Anne-Marit

Jatte sa...

Gratulerer så mye med jenta!!
syns kaka var kjempefin jeg da :))

Ha en finfin Onsdag,
Klemmer

angie sa...

happy birthday!!!!!!!!! angie

Uouo Uo sa...

Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


great work

تصميم مواقع





good job Beautiful! :)

حراج السيارات