27. november 2013

Fristelser!

Her ligger mor på sofaen etter å ha hanglet siden mandagskveld, det er vel tiden for
både det ene og det andre av hanglerier nå.
 
Viser i dag de fristende lekekakene frøken snupp fikk til bursdagen.
Jeg elsker leker i tre og det er så ekstremt mye fint.
Av oss fikk hun et retro rosa lekekjøkken i tre og hun (mor) ønsket seg derfor
lekemat av venner og familie.
Hun fikk både stettfat med kaker, is, godsaker og fat med grønnskar og frukt.
 
JEG DIGGER DET!!!
 Lekene er kjøpt hos Mette på minimal, trykk HER for å komme til facebooksiden, og
boksafari sin facbookside finner du HER.
De har også utrolig mye fint på multitrend og for å se bildet av kjøkkenet så kan
du trykke HER. Multitrend har fri frakt og det er helt knall spør du meg.
 
Nå skal jeg legge hue nedpå, har hutra og frysi i hele natt så det har
vært dårlig med søvn.
 
Ønsker dere en fin onsdag!


1 kommentar:

Tonje Merethe sa...

Så nydelige leker. Gleder meg mye til å kunne få slike i hus om noen år. N er blitt for stor, og hun har to kasser med mat og koppestell i plast. Lillesøster skal få tre ;)

Nyt kvelden.
Her skal det males lister i kveld.
Klem fra Tonje Merethe