24. november 2013

Nordbjørn Kids!

I samarbeid med Jollyroom har jeg fått tilsendt en Nordbjørn vinterdress til lillesnupp.
I dette innlegget viser jeg bilder av første gang denne ble tatt i bruk.
Jeg gleder meg til å erfare noe nytt enn det vi vanligvis bruker.
Vi har ikke fått prøvd den ut enda så jeg gleder meg til å se hvordan den er i vær og vind.

Mitt førsteinntrykk av dressen var at jeg syntes den var enkel og delikat i fargen, ikke
 masse detaljer og mønster som fort kan gjøre inntrykket litt "rotete".
Beina er mere rett i formen så den får ikke ballongformen som ofte dresser til de minste
barna har. En litt kulere form vil jeg si den har.
Kjenner også på materialet av dressen at det er god kvalitet.
Trykk HER for å komme direkte til dressen.

Informasjon om Nordbjørn Kids:
Nordbjørn Kids 20 Dress er en slitesterk og funksjonell vinterdress med teipede sømmer og vannsøyle på 3000 mm. Dressen er vind- og vanntett, og er laget av et material som puster. Reflekser finnes rundt ben og på ermene, for ekstra sikkerhet og synlighet i mørket.
Hette som kan tas av med syntetpels og fem lommer foran.
 
- Vind- og vanntett.
- Hette som kan tas av.
- Elastisk strikk i enden på armen med tommelhull.
- Elastisk strikke i enden på benet med fotstrikk som kan tas av.
- Refleks rundt ben og bryst.
- Fleecefor i kragen.
- Forsterkede knær og sitteparti.
 
Plagget puster:  3000d/m2/24h
Vannsøyle: 3000 mm.
Modell: Romslig, vid modell.
Vaskeråd: 40°.
 
Material: 100 % Polyester Taslan 189T.
Maskinvask: 40 grader.
 
Finnes i størrelse:
Kids
Black 86/92134/140
Navy 86/92 134/140
Pink 86/92 134/140
Red 86/92 134/140
 
Baby
Black 62-86
Navy 62-86
Pink 62-86
Red 62-86
 
 
 



Ingen kommentarer: